Ultralight İle Gökyüzünün Keyfini Çıkarın

16 Kasım 2017 Perşembe 16:33 2017-11-16 16:42:34

Doğa Sporları ve Turizm Merkezi(Dostum) bünyesinde, adrenalin tutkunlarına yeni bir pencere açarak herkesi gökyüzünün keyfini çıkarmaya davet eden Yeni Nesil uçak Ultralight ile uçuşlar başladı.

İnegöl’ün tabiat güzelliklerini ortaya çıkartmak ve doğa sporlarında ilçemizi öncü merkezlerden biri haline getirme hedefiyle çalışmalara devam eden Dostum, her geçen gün özel projelere imza atmaya devam ediyor. Doğa sporlarının çekim merkezi olan Dostum, İnegöl’ün doğa turizmin gelişmesi noktasında adeta bir üs görevini yerine getiriyor. Bu kapsamda son olarak Dostum bünyesinde hafif sivil uçak olan Ultralight ile uçuşlara start verildi.

“DOSTUM İLE GÜZEL İŞLERE İMZA ATACAĞIZ”
İnegöl’ün saklı kalmış güzelliklerini öne çıkartmak için önemli projeleri bir bir hayata geçirdiklerini ifade eden Belediye Başkanı Alper Taban, “İnegöl’ün Turizm ile anılması noktasında elimizden gelen ne varsa yapmaya çalışıyoruz. Bacasız sanayi dediğimiz turizmden şehrimizin hak ettiği payı alması noktasında tüm dinamiklerimizi harekete geçirerek çalışmalarımızı yürütmeye devam ediyoruz. Turizm alanında öne çıkarmak istediğimiz önemli merkezlerimizden birisi de tabi ki Dostum. Dostum ile kısa bir sürede epey yol aldığımızı düşünüyoruz. Dostum’da doğa yürüyüşleri, okçuluk, motocross, bisiklet, atv safari, offroad, foto safari, yamaç paraşütü, hafif sivil uçaklar, balık tutma, deniz bisikleti, kampçılık ve oryantiring gibi pek çok doğa sporunu içinde barındıran 12 branşımız var. DOSTUM; Doğayı sevenler, sporu sevenler, alternatif spor branşlarıyla tanışmak isteyenler ve bu alanlarda kendini geliştirmek isteyenler için hazırlanmış bir merkez. Biz inanıyoruz ki belediyemizin mega projelerinden biri olan ve İnegöl’ü bacasız sanayi olarak adlandırılan turizmin yeni merkezlerinden biri haline getirmesi planlanan DOSTUM projesiyle çok güzel işlere imza atacağız” şeklinde konuştu.

“ULTRALİGHT İLE MACERAYA HAZIR OLUN”
Dostum’un İnegöl’ün saklı kalmış güzelliklerini ortaya çıkardığını belirten Taban, “Doğa sporlarına olan ilgiyi her geçen gün artıran Dostum, farklı alanlarda geniş bir yelpazeye yayılan faaliyet alanı ile adrenalin tutkunlarına cevap verebilecek bir konuma sahip. İşte bu faaliyet skalası içinde sivil havacılık alanında bizim çok önemsediğimiz bir alan olan Ultralight uçağımız ile vatandaşlarımızı farklı bir maceraya yelken açtırmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Yeni Nesil Uçak olan Ultralight ile adrenalin tutkunlarının gökyüzünün keyfini doyasıya yaşayacağına yürekten inanıyorum. Ultralight maksimum kalkış ağırlığı 750 kg’dan az 2 kişilik sportif tek motorlu bir uçak. Ultralight hobi olarak uçmak isteyenler için biçilmiş kaftan konumunda. Dostum bünyesinde ultralight ile uçuşlarımıza başladık. Ultraligt ile ilk tanışanlar arasında Yenişehir Belediye Başkanı Süleyman Çelik ile İnegöl Belediye Başkan Yardımcımız Eşref Yiğit oldu. Belediyemize ait ultrallight tipi 2 kişilik uçağımızla keyifli vakit geçirdiler. Uçağımız Yenişehir havalimanında bulunmakta. Bundan sonra da gökyüzünün keyfini çıkarmak isteyenlere uçuş hizmetimiz devam edecek. Kısacası ultralight ile maceraya hazır olun” diye konuştu.

banner380

Taban son olarak, ““Dostum bünyesinde gerçekleştireceğimiz Ultralight uçuşlarımızın şimdiden tüm doğa tutkunlarına hayırlı ve uğurlu olmasını diliyor, sporla dolu günler temennisiyle, sevgi ve saygılarımı sunuyorum” dedi.