Bu sezon yaptığı transferler ile şampiyonluk yarışı içinde olmayı beklerken Avrupa kupalarına katılma hedefini de riske sokan Trabzonspor, ekonomik olarak da büyük kayıp yaşıyor. Bordo mavili kulübün sadece TFF’nin verdiği primden kaybı, sezon başından bu yana 11 milyon lira.
Yaptığı transferlerin karşılığında sahada alamayan bordo-mavililer, puan kaybının yanında maddi kayıpta yaşıyor. Trabzonspor, Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) galibiyet ve beraberlikte takımlara verdiği primler baz alındığında da çok büyük maddi kayıp yaşadı. Ligde oynadığı 26 maçta 11 galibiyet ve 10 beraberlik alan bordo mavililer, 5 kez de sahadan boynu bükük ayrıldı.
11 MİLYON LİRA KAYBETTİ
TFF’nin galibiyet ve beraberliklerde takımlara verdiği 1 milyon lira ve 500 bin liralık ücretler baz alındığında Trabzonspor, söz konusu maçlara göre elde ettiği 11 galibiyet ve 10 beraberlik sonrası 16 milyon liralık maddi kazancı kasasına koydu. Bordo-mavili ekibin kaybı ise elde edilen beraberlikler ve 5 yenilgi sonrasında ise 11 milyon lirayı buldu.
Trabzonspor taraftarlarının yaptıkları çirkin sloganların yanı sıra yöneticilerin ise yaptıkları açıklamalardan dolayı TFF, bordo-mavili kulübün kasasında ise 500 bin TL’yi aşan bir kesintiye gitti.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın