Galatasaray-Fenerbahçe futbol takımları arasında dün oynanan maçta kuralları ihlal eden 2’si çocuk 19 taraftara seyirden men cezası verildi.
Spor Güvenliği Şube Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “18.10.2014 günü saat 19.00’da Türk Telekom Arena Stadı’nda Galatasaray A.Ş. - Fenerbahçe A.Ş. futbol takımları arasında oynanan Spor Toto Süper Lig futbol müsabakasında; 11 şahsa spor alanlarına usulsüz seyirci girişi (Şahıslardan ikisi başkasına ait e biletlerle giriş yapmış, 9 şahıs biletsiz olarak) giriş yapmıştır” denildi.
Açıklamada, “2 şahsa spor alanına alkollü girmek ve kolluk görevlilerinin uyarılarına rağmen çıkmamaktan, 2 şahsa spor alanlarına yasak madde sokulması (meşale), 1 şahsa spor alanına usulsüz seyirci kabul etmekten, 2 şahsa yasak alanlara girmekten, 1 şahsa yasak alanlara girmek, görevi engellemek için direnme, kimliği hakkında yalan beyanda bulunmak suçlarından olmak üzere; 2’si yaşı küçük toplamda 19 şahsa 6222 sayılı Sporda Şiddet ve Düzensizliğin Önlenmesine Dair Kanuna muhalefetten işlem yapılarak şahıslar hakkında Spor Müsabakalarını Seyirden Men tedbiri uygulanmıştır” ifadelerine yer verildi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın