İnegöl Emniyet müdür yardımcısı İlhami Araali'nin testinin pozitif çıktığı öğrenildi.
Yaklaşık 1 aydan bu yana halsizlik şikayeti olan 4. Sınıf Emniyet Müdürü İlhami Araali dün koronavirüs testi yaptırdı. Sonucu pozitif çıktığı öğrenilen Araali, evinde karantina altına alındı.
Sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın