Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ın dün yaptığı açıklamalara cevap vererek, Serdar Adalı’nın bir tane tapesinin bulunmadığını söyledi.
Siyah-beyazlı takımın başkanı Fikret Orman, Aziz Yıldırım’ın futboldaki şike iddiaları kapsamında kendileriyle ilgili dün yaptığı açıklamalara yanıt vererek, "Beşiktaş, bu olaylara konu mankeni olarak sokulmaya çalışılmıştır. Şanlı tarihinde hiçbir işte olmamıştır. Serdal Adalı’nın ne yaptığını, ne yapmadığını biz biliyoruz. Bir tane tapesi yoktur. Onu, UEFA nezdinde bizzat savunan ben ve arkadaşlarımdır. Biliyorsunuz Özel Mahkemeler fesih olunca 7 ayrı mahkemede açılmış davalar, ceza mahkemelerine devroldu. Bu tapelerin kamuoyuna düşmesinden ben de rahatsızım. Kimlerin neler yaptığını biliyorum. Ben de rahatsızım. Benim de bilmediğim şeyler değil. Beşiktaş’ın içinde olup da Beşiktaş’ı yıkmak isteyenlerin kavgası Beşiktaş olanlar var. Kavgası Beşiktaş olanlara söylüyorum. Bugüne kadar kimseye taviz vermeden geldik. Beşiktaş üzerinden dedikodu yapıp, hiçbir gerçeklik payı olmadan bizi ithaf edenler bilsinler ki ellerinden geleni arkalarına koymasınlar. Biz buraya gelirken her şeyi göze alarak geldik. Tavizsiz devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın