Beyoğlu’nda, savaştan kaçan Suriyelilerin yaşadığı bir evde yangın çıktı. Alevlerden kaçmak isteyen Suriyeli bir kadın, birinci katın camından park halindeki otomobilin üzerine atladı.
Edinilen bilgiye göre, yangın, Bülbül Mahallesi Yenikalfa Sokak’ta bir evde çıktı. Suriyeli 20 kişinin yaşadığı evde yangın çıktı. Elektrik sobasından çıktığı tahmin edilen yangın kısa sürede büyüdü. Evde bulunanlar kendilerini dışarı atarken, Leyla Keleş isimli Suriyeli kadın içeride kaldı. Alevlerin arasında kalan kadın, 1. katın camından aşağı atladı. Park halindeki otomobilin üzerine düşen kadın, ciddi bir yara almadan kurtuldu.
Yangına, Beyoğlu ve Şişli itfaiye grupları müdahale etti. İtfaiyenin çalışmasıyla alevler kısa sürede kontrol altına alındı.
Evde yaşayan Suriyelilerden Berdan Keleş, "Savaştan kaçtık buraya geldik. Yangın çıktı. Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan yardım istiyoruz" dedi.
Görgü şahitleri ise elektrik sobasından çıkan yangının kısa sürede büyüdüğünü belirterek, "Yangın çıkınca kadın kendini aşağı attı. 1. kat olduğu için birşey olmadı. Atlamasaydı ölebilirdi" ifadelerini kullandı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın