Antalya seferber oldu, her yerde onları arıyorlar.
Kemer ilçesinde çıktıkları doğa gezisinde kaybolan 3 turisti arama çalışmaları devam ediyor. Antalya AFAD, jandarma, büyükşehir belediyesi ekipleri ile Isparta ve Afyonkarahisar’dan gelen ekiplerin sürdürdüğü çalışmaya, özel köpekler de eşlik ediyor. En son Cuma günü 112’yi arayarak yardım isteyen turistlerle iletişim tamamen kesilirken, Antalya Vali Yardımcısı Halil Serdar Cevheroğlu şahısları bulana kadar çalışmaların devam edeceğini belirtti. Akşam saatlerinde de arama faaliyetlerini sürdüreceklerini anlatan Cevheroğlu, en kısa sürede bir sonuç almayı umduklarını söyledi.
(İHA)