Spor Toto Süper Lig’in 21. hafta karşılaşmasında İstanbul Başakşehir, evinde Gaziantepspor’u 1-0 mağlup etti. Karşılaşma sonunda teknik direktörler maçı değerlendirdi.
Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan İstanbul Başakşehir Teknik Direktörü Abdullah Avcı, oyunun kontrolünün tamamen ellerinde olduğunu ve çok önemli bir galibiyet aldıklarını belirterek, “Oyuna başlamadan evvel ligin 21. haftasında bizim bulunduğumuz konum, ilk 3 şampiyonluk yarışı içinde olması, bu yarışın içinde Avrupa kupalarını katılmak için bizim yarış içinde olmamız ve Gaziantepspor’la puan farkını 8’e çıkarmamız önemliydi. Oyun tamamen kontrolümüzün altında geçti. Rahat kazanmamız gereken bir maçtı. Pozisyon vermedik. Rakibe de pozisyon vermedik. Çok basit top kayıpları yaptık. Oyunu erken koparabilirdik ama sıkıntılı bitirdik. Önemli olan kazanmak ve bu yarışın içinde 4-5-6’nın içinde bulunmak önemli. Rakibi tebrik ediyorum” dedi.
GAZİANTEPSPOR CEPHESİ
Gaziantepspor Teknik Direktörü Okan Buruk ise maçın genelinde iki takımın da çok fazla pozisyon bulmadığını belirterek, “Maçın geneline baktığımızda iki takım içinde çok fazla pozisyon olmadı maçta. Bir duran toptan yedimiz gol. Rakibimizin ne kadar iyi savunma yaptığını biliyorduk. İki takım içinde çok zor olan bir şey maçlarının erken oynanması. 1 buçukta oynanması zor oluyor. Sıcakla da birleşince. Oyuncular istediklerini sahaya yansıtamadılar. Çok fazla şans yaratamadığımız bir maç oldu. Hamlelerimiz oldu ve bunlara karşılık alamadık. Önümüzdeki Kasımpaşa maçı için tekrar toparlanıp bu maça hazırlanacağız. Abdullah hocayı kazandıkları için tebrik ediyorum” ifadelerini kullandı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Buğday tarlalarında yangın! Ekiplerin yoğun çabası sürüyor

İnegöl'de orman yangını! İlk müdahaleyi BUSKİ ekipleri yaptı

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın