Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem, Yaşlılar Haftası dolayısıyla huzur evi sakinleriyle bir araya gelerek fidan dikti.
Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem, 18-24 Mart Yaşlılar Haftası’nda Nilüfer Belediyesi İnci ve Taner Altınmakas Huzurevi’nde kalan yaşlıları unutmadı. Başkan Turgay Erdem kaplarını açmak için gün sayan Alzheimer Hasta Konuk Evi’nin bahçesine huzurevinden gelen konuklarla birlikte ıhlamur ağaçları dikti. Turgay Erdem, “Bu hafta aynı zamanda Orman Haftası. O nedenle fidan dikerek her iki haftayı da kutlamış oluyoruz. Yaşlılarımız bizim için çok kıymetli. Onların hayat tecrübeleri, bilgi birikimleri bizim için her zaman yol gösterici olacaktır. Bizler vatandaşlarımıza yaşlılık dönemlerinde rahatlık sunmak istiyoruz, ikinci huzurevimizi de önümüzdeki günlerde hizmete açacağız. Yaşadığımız pandemi sürecinin en büyük mağdurları yaşlılarımız oldu. Uzun süre evlerine kapandılar. Huzurevinde kalan yaşlılarımız da sağlıklarını korumak için uzun süre dışarıya çıkamadı. Yaşlılar Haftası’nda onlarla bir araya gelerek, geleceğimiz için birlikte fidan dikmek istedik. Ben burada bulunan bütün büyüklerimizin Yaşlılar Haftası’nı gönülden kutluyorum” dedi.Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın