İnegöl’ü etkisi altına alan kar yağışı nedeniyle bazıları zor anlar yaşarken bazıları da keyifli dakikalar geçiriyor. Geçtiğimiz günler de bir mobilyacının kardan koltuk yapmasının ardından, 28 yıldan bu yana İnegöl’de faaliyet gösteren kebapçı, kardan döner yaptı.
Müşterilerin dikkatini çeken kardan döner, görenlerin de ilgi odağı haline geldi. 
Gençlik Merkezi’nde faaliyet gösteren Dörtler Kebap’ın Ustası Ömer Öztürk,  sabah başlayan yağışı görünce, kardan insanların farklı figürler yaptığının aklına geldiğini söyleyerek, “İnegöl’de kara hasret kaldık. Uzun zamandır kar yağmıyordu. Son zamanlar da yağan kar, bazı insanları mutlu ederken, bazılarını da üzdü tabi. Bu yoğun kar yağışı sonrası kardan koltuk yapan esnaf bize ilham verdi. Biz de sabah döner yapmak istedik. Topladığımız kar yığınını döner, tezgahına yükleyip, keserek döner şeklini verdi. Tabi müşterilerimiz döner yerine kar yığını görünce çok şaşırdılar. Hatta kardan döneri kesip, servis yaptık.” Dedi.