Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne giden Bursaspor Kulübü Başkanı Erkan Kamat, başta Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu olmak üzere önemli görüşmelerde bulundu. Yeşil beyazlı kulüp, resmi internet sitesinden konuyla alakalı detaylı bilgi verdi.
Bursaspor Kulübü Başkanı Erkan Kamat, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde, Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile görüştü. Yeşil beyazlı kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Başkanımız Erkan Kamat, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde Pazar günü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, KKTC Cumhurbaşkanı Ersin Tatar ve beraberindeki heyet ile kapalı Maraş bölgesine giriş açılışına katılıp daha sonra Lefkoşa Acil Durum Hastanesi’nin açılışında bulundu. Karşılıklı görüşmelerin ardından Dışişleri Bakanımız Sn. Mevlüt Çavuşoğlu ile bir araya gelerek Bursaspor hakkında bilgi verdi ve Bursaspor forması hediye etti. Yapılan görüşmelerin ardından Başkanımız Erkan Kamat “Sayın bakanımızın şahsıma göstermiş olduğu ilgi ve alakadan dolayı kendilerine şükranlarımı sundum ve en kısa zamanda tekrar bir araya geleceğimizi belirttik.”Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın