Bandırmaspor’u deplasmanda 2-1 mağlup eden Bursaspor’da futbolcular oldukça sevinçli. Yeşil beyazlı isimler, sosyal medya hesaplarından galibiyetle ilgili duygularını paylaştı.
TFF 1.Lig’in 13’üncü haftasında Bandırmaspor’u deplasmanda 2-1 yenen Bursaspor’da futbolcuların morali oldukça yükseldi. Yeşil beyazlı isimler, aldıkları üç puandan dolayı mutlu olduklarını dile getirdiler. Attığı güzel golle takımının galibiyetinde büyük rol oynayan tecrübeli futbolcu Özer Hurmacı, “Güzel yarınlar için” sözleriyle galibiyeti kutlarken, 2’inci golü kaydeden 18 yaşındaki isim Ali Akman ise: “Sahaya sağlam bir karakter koyduk, sonuna kadar mücadele ederek çok önemli bir üç puan aldık” dedi. Bandırmaspor’un attığı tek golün penaltı pozisyonunda yer alan Emirhan Aydoğan, “Kazanmanın yaşattığı duygu tarif edilemez. Daha çok çalışıp formayı terletmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullanırken, verdiği mücadele ile dikkat çeken Furkan Emre Ünver de; “Zorlu mücadeleyi kazandığımız için mutluyuz. Çalışarak, gelişmeye devam” şeklindeki sözleriyle mutluluğunu dile getirdi.Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın