Şahin; “İnegöl Belediyesi olarak sosyal belediyecilik anlayışıyla verdiğimiz hizmetlerimizle doğumdan ölüme halkımızın yanındayız. Yaklaşık 3 yıldır her sabah İnegöl’deki üç hastaneyi ziyaret ederek yeni doğan bebeklere götürdüğümüz hediyelerle ailelerin sevincine ortak olurken Cenaze ve defin hizmetleri müdürlüğümüz vasıtasıyla da yaşamını yitiren vatandaşlarımız için son görevimizi layıkıyla yerine getirmeye çalışarak bu acı günde de halkımızı yalnız bırakmıyoruz. Belediye olarak alt yapı, üst yapı gibi teknik konuların yanı sıra sağlık, spor, kültür ve eğitim gibi konularda da gerekli hassasiyeti göstererek halkımıza hizmet verme gayreti içerisindeyiz” dedi.
“Eğitim çalışmalarımız kapsamında İnegöl Kız Anadolu İmam Hatip Lisemizin talebi üzerine cenaze yıkama yani gasil işlemleri üzerine bir seminer düzenledik” diyen Şahin; “Defin hizmetleri müdürlüğümüzde görevli bayan gassallarımız tarafından “cenazenin defin edilmesi “ konulu bir eğitim semineri veriyoruz. Cenazenin yıkanması (gasil işlemi), kefenlenmesi ve mezarlığa nakli konularında yaklaşık 90 dakika sürecek bu seminerde anlatılan konular canlı bir insan üzerinde tatbik edilerek gösterilecektir. Geçtiğimiz hafta da yine Kız Anadolu İmam Hatip Lisemizin 12. sınıf öğrencilerinden oluşan yaklaşık 100 kişilik bir gruba cenazenin yıkanması konusunda bir seminer daha düzenlemiştik. Yapılan bu seminerlerin öğrencilerimiz için faydalı olmasını diler, öğrencilerimize hayatta başarılar dilerim” diye konuştu. Şahin’in konuşmasının ardından cenaze yıkama hakkında öğrenciler bilgilendirildi.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın