Bursa’da bir iş yerinden cep telefonu çalan hırsız, güvenlik kamerasına yakalandı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesinde Tahtakale semtinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, beyaz eşya satılan bir iş yerinde çalışan Özge Keskin (24), sabah saatlerinde dükkanı açtı. İçeride bir süre temizlik yapan Keskin, yan taraftaki atölyeden çöp poşeti almaya gitti. Bu sırada iş yerinin boş olmasını fırsat bilen kimliği belirsiz kişi, içeri girerek masanın üzerindeki cep telefonunu çaldı. Dışarı çıkarken Keskin ile karşılaşan hırsız, genç kıza, “Yan taraftaki berber yerinde yok. Onu soracaktım. Siz gördünüz mü?” dedi. Tanımadığı şahıstan şüphelenmeyen Keskin, berberi görmediğini söyledi.
Olaydan yarım saat sonra iş yerine gelen mekan sahibi Yüksel Yaşar (46), Keskin’e cep telefonuyla bir kişiyi aramasını söyledi. Cep telefonunu bulamayan Keskin, sabah yaşanan olayı iş yeri sahibine anlatınca hırsızlık ortaya çıktı. İş yerindeki güvenlik kameralarını inceleyen Yaşar, sabah saatlerinde dükkana giren şahsın cep telefonunu çaldığını gördü. Yaşar’ın haber vermesi üzerine olay yerine gelen polis, dükkanda incelemelerde bulundu. Yaşar, telefonun değerinin yaklaşık 100 lira olduğunu ve başkalarının da canının yanmaması için çalan kişiden şikayetçi olduğunu söyledi. Polis, olayla alakalı tahkikat başlattı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın