İnegöl’e bağlı Cerrah Mahallesinde meydana gelen olayda, lodos nedeniyle tütün soba, biri çocuk 3 kişilik ailenin zehirlenmesine neden oldu.
Önceki gece İnegöl’de etkili olan lodos, soba ile ısınan ailelerin korkulu rüyası oldu. Geceden sobaya kömür atıp yatan 3 kişilik aile sabah uyanamadı. Aileyi merak eden komşuları durumu ekiplere bildirdi. Eve gelen ekipler, 32 yaşındaki F.T., eşi A.Y. ve oğulları 3 yaşındaki K.Y.’nin sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendiklerini tespit etti. İlk müdahaleleri evde yapılan aile, 112 Acil Servis Ambulansı ile İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisine getirilerek tedavi altına alındı.