Bursa'da Orhaneli Keles Büyükorhan Harmancık Takıntı ve Kültür Derneği'nin (Dağder) düzenlediği iftar yemeğinde beş surat birey amma araya geldi.
Yıldırım Belediyesi Yunus Emre Spor Kompleksi gölet başında düzenlenen teklifsiz iftar yemeğinde, dualar ve aydın ilahiler eşliğinde oruçlar açıldı. Ağır sayıda grup temsilcisi, DağDer ilçe temsilcileri, köy muhtarları ve işbirliği üyeleri halk tipi iftar yemeğinde kimi araya geldi. DağDer Umumi Başkanı Mustafa Bey, "Tüm ay ahenkli iken meclis yaptığımız semt temsilcilerimizle, çiftçilik ile ilgili muhtarları ve üyelerimizi bu şık günde yaklaşık araya geldik. En kızgın günlerimizin bu tür öğe ve birliktelik içeri olmasını diliyorum. Önümüzdeki günlerde bayramı yaşayacağız. Başka bu festival bizim amacıyla buruk olacak. Yüzünden Gazze'de, Parıltı Türkistan'da yaşananlardan karşı içimiz acı. Biz beyaz adam onuruna yakışan bazı pratik istiyoruz. Bayramın katışıksız islam alemine hayırlar getirmesini diliyorum" dedi.