Adıyaman’da bulunan Başbakan Ahmet Davutoğlu’na vatandaşlar sevgi gösterilerinde bulundu.
Adıyaman Valiliği’ni ziyareti sonrası Adıyaman Belediye Başkanlığı’na geçmek için valilikten ayrılan Başbakan Ahmet Davutoğlu, belediyeye yaya olarak gitti. Eşi Sare Davutoğlu, Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç ve Vali Mahmut Demirtaş ile birlikte yaya olarak yürüyen Başbakan Davutoğlu’na vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Vatandaşların sevgi gösterilerine ilgisiz kalmayan Davutoğlu, kaldırım üzerinde kestane satan bir esnafın yanına gitti. Burada bir vatandaş tarafından kendisine ikram edilen Besni üzümü ve esnafın ikram ettiği kestaneden yiyen Başbakan Davutoğlu, kestane ve üzümden yanındakilere de ikram etti. Başbakan Davutoğlu’nun verdiği 100 TL’yi geri çeviren esnaf, Davutoğlu parayı vermekte ısrar edince aldı. Vatandaşların yoğun ilgisi nedeniyle Adıyaman Belediyesi’ne ulaşmakta güçlük çeken Davutoğlu, belediye önünde ise engelli bir vatandaşla sohbet etti. Adıyaman Belediye Başkanı Hüsrev Kutlu tarafından karşılanan Başbakan Davutoğlu, belediye binasına girerek belediye hizmetleri hakkında Başkan Kutlu’dan bilgi aldı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın