TFF bugün bazı medya organlarında çıkan Fenerbahçe, Beşiktaş, Galatasaray takımları arasında bu sezon oynanacak maçlarda deplasman taraftarı alınmama nedeni olarak Passolig uygulamasının gösterilmesine tepki gösterdi.
Türkiye Futbol Federasyonu’nun (TFF) resmi internet sitesinden konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Bugün bazı medya organlarında Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray kulüpleri arasında bu sezon oynanacak müsabakalara deplasman taraftarı alınmama nedeni olarak E-Bilet(Passolig) uygulaması gösterilmiştir. E-Bilet projesi kapsamında sisteme dahil olan tüm Spor Toto Süper Lig ve PTT 1. Lig kulüplerimizin stadyumları hazır hale getirilmiş olup seyircilerin deplasmana gitmelerinde sistemsel bir engel kesinlikle bulunmamaktadır. Bilindiği üzere E-Bilet 14 Nisan 2014 tarihinde uygulanmaya başlamış, üç kulübümüz arasında oynanan maçlara deplasman seyircisi alınmaması uygulaması ise 17 Kasım 2011 tarihinde kulüplerimiz tarafından alınan ortak kararla başlatılmıştır. Ayrıca deplasman seyircilerine verilen seyir izninin ülkemizde federasyonumuz tarafından değil, kulüplerin ortak görüşleri sonucu İl ve İlçe Spor Güvenlik Kurulları kararıyla alınabileceğini bir kez daha hatırlatmak isteriz" denildi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın