Domaniç bölgesindeki ormanlık alanda çıkan yangın devam ederken, Orman Genel Müdürü Bekir Karacabey, açıklama yaptı.
Yangının, Bursa´nın İnegöl ilçesindeki Mezitler Mahallesi´ne doğru ilerlemesini şimdilik öngörmediklerini dile getiren Karacabey, "Özellikle ilerleme yönü o yöne doğruydu. Şu anda biz ilerleme yönünde tedbir almış durumdayız. Öncelikle hedefimiz ilerlemesini durdurmak sonra söndürmek. Ayrıca yerleşim birimlerini tehdit eden bir durum da yok." ifadelerini kullandı.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın