Galatasaray Başkanı Duygun Yarsuvat, sezon sonunda şampiyon olacaklarını ve 4. yıldızı takacaklarını söyledi.
Galatasaray, mayıs ayı divan kurulu toplantısının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan başkan Duygun Yarsuvat, 7 aylık başkanlık döneminde çok keyifli anlar geçirdiklerini belirterek, “Bundan çok büyük bir haz aldık. Galatasaray’ın büyüklüğünü ortaya koyduk. Kimse Galatasaray’dan korkup görevden kaçmamalı demek istedik. Galatasaray ayakları üzerinde dimdik duruyor. Ve dördüncü yıldıza doğru gidiyor. Toplumları harekete geçirebilmek için bir slogana ihtiyaç vardır. Bu sloganda 4. yıldız sloganıydı. Bunu da gerek sporcularımız gerekse Galatasaraylı arkadaşlarımız inandı ve devam ediyor. Dördüncü yıldızı alacağız beyler" diye konuştu.
Başkan adaylarından Dursun Özbek’in desteklediğini vurgulayan Yarsuvat, “Dursun başarılı olacaktır. Şüphesiz bundan eminim. Bir kere Galatasaray Kulübü’nün yapısını biliyor. İçinde bulunduğu mali tabloyu biliyor. Artı bu hastalığa iyi gelecek ilaçları biliyor. Ve o yüzden Dursun’un arkasındayım” dedi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın