Elazığ’da jandarma ekiplerinin gece eksi 15 derecede dağ yolunu kullanan iki araca yaptığı operasyonda, 11 kilogram satışa hazır kubar esrar ile 1 adet ruhsatsız tabanca ele geçirildi. Operasyonda 4 şüpheli gözaltına alındı.
Edinilen bilgiye göre; Elazığ İl Jandarma Komutanlığı’na bağlı ekipleri, uyuşturucu madde ile mücadele kapsamında, uyuşturucu tacirlerinin kar ve soğuk hava nedeniyle yakalanmamak için dağ yollarını kullanacağı düşüncesiyle çalışma yaptı. Yapılan çalışmada Elazığ Palu ilçesi Kayaönü köyü çevresinde tedbir alan jandarma ekipleri peş peşe gelen 23 DZ 289 ve 23 DC 109 plakalı araçları takibe alarak dur ihtarı çekti. Her 2 araçta kaçmaya çalışırken, kiralık olduğu öğrenilen 23 DZ 289 plakalı araçtan karların içerisine 2 poşet fırlatıldı. Jandarma ekipleri 2 aracı da kıskıvrak durdurarak şüpheliler Ş.D. (42), K.A. (24), K.E. (27) ve A.P’yi (35) gözaltına aldı. Araçta yapılan aramada 1 ruhsatsız tabanca, kiralık araçtan atılan 2 poşetten ise 11 kilogram satışa hazır uyuşturucu madde çıktı.
Gözaltına alınan 4 şüphelinin bugün uyuşturucu madde ticareti yapmak suçundan adliyeye sevk edilmesi bekleniyor.
Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın