Edinilen bilgilere göre iş kazası Hamzabey Mahallesinde bulunan 2. osb'de bulunan bir fabrikada meydana geldi. İddiaya göre fabrikada çalışan 26 yaşındaki T.M elini makine kaptırdı. Acılar içeresinde kalan işçinin yardımına mesai arkadaşları yetişti. Sıkışan elleri makina arasından çıkarılan işçi olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı
İş kazasıyla ilgili soruşturma sürdürüyor

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın