Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş’ten ’domuz gribi’ konusunda rahatlatan açıklama geldi: "Salgın yok".
Domuz gribi ile ilgili bilgilendirme toplantısı düzenleyen Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Eyüp Gümüş, domuz gribi vakalarında geçmişteki yıllara oranla ciddi bir artış olmadığını ifade etti. Rakamları açıklayan Gümüş, "2015 yılı itibarıyla, bize ulaşan 3 bin 117 numune gelmiştir. Bunlar içerisinde 170 vakamız H1N1 dediğimiz domuz gribidir. Bugün itibarıyla toplam 11 domuz gribi vakamız kaybedilmiştir. 2014’ten bu yana toplam 16 kişi gripten dolayı hayatını kaybetti. Bunlardan 11’i domuz gribi, 5’i virüsün diğer tiplerinden dolayı yaşamını yitirdi" dedi.
Sağlık Bakanlığı Bilim Kurulunun bir toplantı yaptığını anlatan Gümüş, şu anda bir salgın durumu olmadığına karar verildiğini duyurdu. “Bilim kurulumuz herhangi bir salgın olmadığı konusunda mutabakata vardı” ifadelerini kullanan Gümüş, “Risk gruplarına yönelik tedbirlerimizi artıracağız” diye de ekledi.
Gümüş, salgının göründüğü iller arasında Antalya, Kocaeli, Sivas, Mersin, Samsun’un yer aldığını dile getirdi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın