Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü, OGS ve HGS Serbest Geçiş Ücret Toplama Sistemi test çalışmaları nedeniyle 4 gişeyi kaldırma çalışmaları saat 01.00 itibariyle başladı.
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yürütülüp ihale edilen proje kapsamında bir süre önce dört gişe kapatılarak bu bölüme, sürücülerin şerit değiştirmeden geçiş yapmalarını ve OGS ya da HGS kullanan sürücülerin aynı yolu kullanmasına olanak sağlayacak konstrüksiyonlar yerleştirilmişti. Serbest Geçiş Ücret Toplama Sistemi adı verilen uygulama kapsamında yapılan konstrüksiyonlara OGS ve HGS algılayıcılar yerleştirilmişti. Sistemin test çalışmalarının büyük ölçüde tamamlanmasının ardından1,2,3 ve 4 numaralı gişelin kaldırılma işlemleri 25.01.2015 saat 01.00 itibariyle başladı. Köprü üzerinde çalışmaların yapılacağı 4 gişeye giden yollar yol ekipleri tarafından ışıklı uyarı levhaları ve bariyerlerle kapatıldı. Ekipler sürücüleri yanlış yönlendirmesini önlemek için çalışmaların yapılacağı turnike üzerindeki ve yol üzerinde ki levhaları kaldırdı. Sürücüler trafik uyarı levhalarıyla 6,7,8,9,10 ve 11 numaralı gişelere yönlendirildi. OGS ve HGS etiketli araçlar aynı şeridi kullanarak bu gişelerden geçiş yapabilecek.
Çalışmalar 08.02.2015 tarihi Pazar günü saat 14.00’te kadar sürecek.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın