Ankara Emniyet Müdürlüğü önünde toplanan Eğitim-İş üyelerine polis, biber gazı sıkarak müdahale etti.
Eğitim-İş üyeleri Muğla’nın Yatağan ilçesinde başlattıkları ’Laik Eğitim ve Emeğe Saygı’ yürüyüşü dolayısıyla, Tandoğan Meydanı’nda bir araya geldi. Eğitim-İş üyeleri Tandoğan’dan Kızılay’a yürümek istedi. Gruba polis, biber gazı ve TOMA ile müdahale etti. Güvenlik güçleri, olay sonrası çok sayıda göstericiyi gözaltına aldı. Dağılan grup, Eğitim-İş Genel Merkezi’nde toplandı. Burada yapılan açıklamanın ardından grup üyeleri minibüslere binerek, gözaltına alınan arkadaşlarına destek olmak ve son durumları hakkında bilgi almak amacıyla Ankara Emniyet Müdürlüğü önüne geldi. Ankara Emniyet Müdürlüğü girişine TOMA ve çevik kuvvet ekipleri sevk edilerek güvenlik sağlandı. Eğitim-İş üyeleri, toplu olarak Emniyet Müdürlüğü’ne girmek istedi. Buna izin vermeyen polis ile grup arasında arbede yaşandı. Güvenlik güçleri biber gazı sıkarak grubu dağıttı. Eğitim-İş üyelerinin avukatları polis ile görüştükten sonra, Emniyet Müdürlüğü’ne bireysel olarak girmesine izin verildi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın