Mesudiye mahallesinde meydana gelen hırsızlık anı kameralara saniye saniye yansıdı. At’lı hırsızların pişkinlikleri pes dedirtti.
Edinilen bilgilere göre; Mesudiye Mahallesi Karanfil sokakta ikamet eden vatandaş, öğle saatlerinde kapının önüne koyduğu büyük çöp konteynırını akşam saatlerinden işten evine geldiğinde koyduğu yerde bulamadı. Güvenlik kameralarını inceleyen vatandaş, öğle saatlerinde çöp konteynırının çalındığını tespit etti.
Güpegündüz milletin gözü önünde Karanfil sokağa at arabasıyla gelen 3 hırsızdan biri at arabasından inip, evin önündeki büyük çöp kutusunu aldı. Hırsız rahat tavırlar sergileyerek aldığı çöp kovasını at arabasına atarak yoluna devam etti.
Olay anı ise güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.
Bu durumu gören vatandaşlar, olaya tepki gösterdi. Vatandaşlar; “Bizler çevremizi temiz tutmak için kendimiz çöp kutularımızı koyuyoruz. Yerlere çöp atmamak için elimizden geleni yapıyoruz. Bizim duyarlı davranışımızı kötüye kullanıyorlar. Her hafta bir tane burada çöp kutusu çalınıyor. Artık yeter bıktık.” Dediler.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın