Vehbi Koç İlk ve Ortaokulu ve Dumlupınar İlk ve ortaokulunda kurulan 38 sandıkta muhtarlık seçimleri de yapıldı.
Hamidiye Mahallesi Muhtar Adayları Cemalettin İlgezdi ve Hülya Açıkgöz´de oylarını kullandılar. Hülya Açıkgöz Vehbi Koç ilk ve ortaokulundaki 1158 nolu sandıkta oyunu kullandı. Açıkgöz, seçimlerin Hamidiye Mahallesine, İnegöl´e Türkiye´ye hayırlı uğurlu olmasını diledi.
Oyunu Dumlupınar ilk ve ortaokulundaki 1141 nolu sandıkta kullanan Cemalettin İlgezdi, diğer adaya da başarılar dileyerek seçimlerin Hamidiye Mahallesine, İnegöl´e Türkiye´ye hayırlı uğurlu olmasını diledi. 11 binin üzerindeki Hamidiye Mahallesi seçmenleri oy vermek için iki okulun yolunu tuttu.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın