Büyükşehir Belediyesi tarafından 8 yıldır gerçekleşen ‘Şehrimi Tanıyorum, Çünkü Geziyorum’ projesi ile Bursalılar yaşadıkları şehri yakından tanıma imkânı buluyor.
Büyükşehir Belediyesi bünyesinde Yıldırım’da faaliyetlerini sürdüren Hanımlar Lokali’nde çeşitli kurslar, seminerler ve çeşitli sosyal faaliyetlerin yanı sıra ayda iki kere Bursa gezisi düzenleniyor. Bursa’nın tarihi ve kültürel değerlerini yerinde gören hanımlar, rehberler refakatinde yaşadıkları şehri daha yakından tanıma şansı buluyor. Yaklaşık 100 kişilik gruplar halinde düzenlenen gezi programına katılan kadınlar, Hünkâr Köşkü, Emir Sultan ve Yeşil külliyeleri, 1. Murat Hüdavendigar Külliyesi, İnkaya, Karagöz Müzesi, Muradiye Külliyesi, Tophane Osman Gazi ve Orhan Gazi türbeleri, Saltanat Kapı, Haraççıoğlu Medresesi, Balibey Han, Tofaş Araba Müzesi, Bursa Kent Müzesi, Ördekli Kültür Merkezi, Yıldırım Külliyesi ve Cumalıkızık gibi kültür mirası değerleri ziyaret ediyor.Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler

İnegöl'de 4 katlı apartmandaki kaçak yapı yıkıldı

36 yaşındaki evlenmeyen kadının teyzelerine sorduğu soru viral oldu

Adliye çalışanı vatandaşlarla böyle alay etti!

"Ben bıçak altına yattım, çapulcuyla uğraşamam" sözleri çığ gibi tepkiyle karşılaştı



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın