3 Mart 2021 Çarşamba günü sabah 06.00 ile gece 23.59’a kadar İnegöl Merkezinde bulunan mahallelerin tamamında su kesintisi gerçekleşecek.

BUSKİ'den yapılan açıklamada;

BUSKI Genel Müdürlügümüz Isletmeler 2. Bölge Dairesi Baskanligi tarafindan yapilacak calismalar kapsaminda Inegöl Ilcesi Kemalpasa, Süleymaniye, Hamidiye, Mesudiye, Mahmudiye, Turgutalp, Orhaniye, Yenice, Sinanbey, Osmaniye, Burhaniye, Cuma ve Çeltikci Mahalleri ile civarinda 03.03.2021 tarihinde 06:00 - 00:00 saatleri arasinda su kesintisi yapilacaktir.