İnegöl Belediyesi Mart ayı olağan meclis toplantısı gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Alper Taban’ın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda 10 gündem 1 takrir olmak üzere toplam 11 madde görüşülerek karar bağlandı.
YENİ ARAÇLAR ALINACAK
Farklı müdürlüklerde kullanılmak üzere tahmini 4 Milyon TL bedelle 19 hizmet aracının alınması konusu oybirliği ile kabul edildi. Başkan Taban, en iyi hizmetleri yapma adına, araç alımlarının yapıldığını söyledi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın