İnegölspor yönetim kurulu tarafından bugün yapılan toplantının ardından Teknik Direktör Özgür Şahin ve ekibi ile görüşülerek, sözleşmeler karşılıklı olarak fesih edildi

 Kulüpten yapılan açıklamada.  “Yönetim kurulu olarak, Şahin ve ekibine takımımıza vermiş oldukları hizmetlerden dolayı teşekkür eder, futbol hayatlarında başarılar dileriz” ifadeleri kullanıldı.