Şırnak’ın İdil ilçesinde 7 YPG’li cenazenin karşılanması sonrasında bir grup, Adile Naşit Caddesi’ndeki trafiği keserek yol üzerinde eylem yaptı.
İdil’de dün akşam saat 21.00 sıralarında yüzlerini maskeyle kapatarak Adile Naşit Caddesi’nde toplanan yaklaşık 100 kişi, polise molotof kokteyli, taş ve havai fişeklerle saldırdı. Polis göstericilere gaz bombası ve tazyikli su ile müdahale etti.
Polisin attığı gazlardan çevrede geçen vatandaşlar da etkilendi.
Olaylar gece geç saatlere kadar devam etti.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler

İnegöl'de 4 katlı apartmandaki kaçak yapı yıkıldı

36 yaşındaki evlenmeyen kadının teyzelerine sorduğu soru viral oldu

Adliye çalışanı vatandaşlarla böyle alay etti!

"Ben bıçak altına yattım, çapulcuyla uğraşamam" sözleri çığ gibi tepkiyle karşılaştı



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın