1,60 TL olan biniş ücreti 1,80 TL’ye yükselirken; 90 kuruş öğrenci ücreti de 1 TL’ye yükseltilecek. Büyükşehir Belediyesi Meclisinde görüşülen konu BURULAŞ tarafından da onaylandıktan sonra yürürlüğe girecek. Bayram sonrası yürürlüğe girmesi gereken yeni ücretlerde normal ücrette 12,5, öğrenciler de ise 11 zam yapılmış oldu.
İnegöl'de ulaşım zammı kapıda
.
Halk otobüslerine 12,5 oranında zam yapılacak. Zam kararı BURULAŞ tarafından onaylanarak yürürlüğe girecek.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın