Bursa ve İnegöl NARKOTİM ekiplerinin ortak operasyonunda, Güneydoğu illerinden getirip İnegöl ve Bursa’da piyasaya sürmek istedikleri 26 kilo esrar maddesi ile birlikte yakalanan iki kişi, sorgularının ardından çıkarıldıkları mahkemece tutuklandılar.
İhbar üzerine, Güneydoğu’dan getirilerek İnegöl ve Bursa’da piyasaya sürüleceği bildirilen esrarı taşıyan aracı bir gün boyunca pusuya yatarak takibe alan NARKOTİM ekipleri, Avarlar kavşağına gelen özel otomobile ortak operasyon düzenlemişti. Araçta yapılan arama sonucunda otomobilin bagajında gizlenmiş 26 kilo kullanıma hazır esrar maddesi ele geçirilirken, iki kişi gözaltına alındı. Gözaltında alınan 29 yaşındaki A.D. ile 33 yaşındaki Z.Ö., emniyetteki sorgularının ardından çıkarıldıkları mahkemece tutuklanarak Cezaevine gönderildi.