İnegöl’ün sevilen simalarından Edip Yiğit, bir süreden beri tedavi gördüğü hastalığına yenik düşerek hayatını kaybetti.
Kanser hastalığı nedeniyle önceki gün hayatını kaybeden Edip Yiğit’in cenazesi, dün Cuma namazını müteakip Süleymaniye Camiinde kılınan cenaze namazının ardından götürüldüğü Kavaklaraltı Mezarlığında toprağa verildi. Cenazeye, Belediye Başkan Yardımcıları Alper Taban ve Eşref Yiğit, AK Parti İlçe Başkanı Adem Demirel ve yönetim kurulu üyeleri, MHP İlçe Başkanı Müfit Besler ve yönetim kurulu üyeleri, SP İlçe Başkanı Ertan Sütçü ve yönetim kurulu üyeleri, Belediye eski Başkan Yardımcısı Yusuf Şen, oda ve dernek başkanları ile çok sayıda cemaat katıldı.

Merhuma Allah’tan rahmet, Yiğit ailesi, dost ve yakınlarına başsağlığı dileriz.