İnegöl Ziraat Odası  düzenlediği organizasyonla İlçe merkezi ve köylerden 420 çiftçiyi otobüslerle  Konya 14. Uluslararası Tarım, Tarımsal Mekanizasyon ve Tarla Teknolojileri Fuarına götürdü.

İnegöl Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik yaptığı açıklamada,“Çiftçimizin tarımsal alanda teknolojinin getirmiş olduğu yeniliklerden haberdar olması lazım.Konya fuarının formatı İnegöl çiftçisine yakın olduğu özellikle seçtik.12 otobüsle 420 çiftçimizi Konya'ya götüdük.Fuazrımız çiftçilerimiz açısında yararlı oldu”dedi.