Bursa’nın İnegöl ilçesinde, Hacı Sevim Yıldız-2 Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi bünyesinde "Seramik ve Cam İşlemeciliği Alanı" açılacak. Mezun olan öğrenciler sektörde istihdam edilecek.
İnegöl Milli Eğitim Müdürlüğü ile cam firmaları arasında protokol imzalandı. Protokole göre, Seramik ve Cam İşlemeciliği Bölümü’nde eğitim gören öğrencilere eğitimleri sonucunda iş garantisi sağlanacak. Milli Eğitim Müdürü Fatih Bilican, “Bilindiği gibi İnegöl mobilya başkenti. Cam işlemeciliği ise mobilya ile entegre olmuş ve mobilyanın yüzde 40’ını teşkil ediyor. İnegöl’de cam işlemeciliği mesleği mobilya üretimine paralel olarak artış gösteriyor. İrili ufaklı yaklaşık 30’un üzerinde işletme mevcut. Buralarda istihdam edilen işçi sayısı ise yaklaşık bin 500 kişi civarında. Gelişmekte olan bu sektörün istihdamına katkı sağlamak için Hacı Sevim Yıldız-2 Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürlüğü bünyesinde ‘Seramik ve Cam İşlemeciliği Alanı’ açılması için bazı firmalarla işbirliği protokolü imzaladık. Okulu bitiren öğrenciler sektörde istihdam edilecek” dedi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın