Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, 2-2’lik Eskişehirspor maçı sonrası taraftarlardan özür diledi.
Karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında konuşan sarı-lacivertli takımın teknik direktörü İsmail Kartal, "Maça iyi hazırlandık. Rakip hızlı bir şekilde kontrataklara çıkıyor. Hafta içindeki çalışmalarda bunu tespit ettik. Zaman zaman oyundan kopmalar oldu. Bazı oyuncularımın konsantrasyon düşüklüğü oldu. Bu maçtan ders çıkardık. Nasıl 4 puan geriden gelip lider olduysak bu maçta bazı şeyleri gördük. Bu tip hataları yapmamak için daha iyi çalışarak daha agresif olarak bu tip puan kayıpları yaşamak istemiyoruz. Bu akşam kaybedebilirdik bir puan aldık. Bu bir puan bizim için bir ışık olacaktır. Sonuçtan dolayı taraftarlardan özür diliyorum" dedi.
Ertuğrul Sağlam’ın karşılaşma sonrası hakemler hakkında yapmış olduğu açıklamaların sorulması üzerine Kartal, "Ben Ertuğrul hocaya sormak istiyorum; hakemler bizim buradaki maçlarda kolay kırmızı kart gösteriyorsa, bizim oyuncuları atıyorsa hakemi nasıl geçememişler. Yine burada gelen takım oyuncuları yere yatmaktan oyun soğutmaktan oynamıyorlar. Oyuncu sakatlanmış sedye ile çıkıyor ancak bir dakika sonra oyuna dönüyor" ifadelerini kullandı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın