Şişli’de bir kadın tartıştığı sevgilisi tarafından çocuğunun gözü önünde bıçaklandı.
Olay, saat 20.00 sıralarında Şişli Bozkurt Mahallesi Dericiler Sokak’ta bulunan bir binanın giriş katında meydana geldi. İddiaya göre, 3 yıl önce eşinden boşanan S.B., oğlu Y.B. ile yaşamaya başladı. S.B. bir süre önce tanıştığı ve bir kebapçı dükkanında çalıştığı öğrenilen E.Ö. ile sevgili oldu. Aralarında sürekli tartışma yaşanan E.Ö. ile S.B. arasında yeniden bir tartışma yaşandı. E.Ö. sevgilisi S.B’yi çocuğunun gözü önünde karnından bıçakladı. Daha sonra E.Ö. motosikletine binerek hızlıca olay yerinden kaçtı. Yaralı kadının çığlılarını duyan bina sakinleri durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, yaralı kadını ambulansa bindirdi. Olay sırasında evde olan oğlu Y.B de ambulansa bindirildi. Ardından S.B. ambulansla Şişli Hamidiye Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
Öte yandan yoğun trafik nedeniyle ambulans ve polis aracı ilerlemekte zorlandı. Bir süre kayarak ilerleyen ambulans daha sonra hastaneye doğru yola koyuldu. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın