Pandemi tedbirleri kapsamında lokantalarda yemek yenmesi yasaklanırken esnaf kendi çözümünü buldu.
Pandemi tedbirleri kapsamında lokanta gibi işletmelerde oturarak yemek yenmesi yasaklanmıştı. Yasaklar sonrası birçok esnafın cirolarında ciddi düşüş olurken, vatandaş ise iş yerinden aldığı yemeği tüketme konusunda ise ciddi sıkıntılar yaşıyor.
Tüm olumsuz tabloya rağmen vatandaş yemek ihtiyacını gidermek için çözüm yolları aramakta. Metal sanayisinde paket servisten aldığı yemeği kamyon kasasında kurdukları masada tüketmesi dikkatlerden kaçmadı.
İnegöl’de pandemiden etkilenen esnaf ve vatandaşlar dört gözle kısıtlamaların gevşetilmesini bekliyor.