Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, iki günlük resmi ziyarette bulunmak üzere Katar’ın başkenti Doha’ya geldi.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani’nin davetlisi olarak beraberindeki heyetle birlikte Katar’ın başkenti Doha’ya geldi. Cumhurbaşkanı Erdoğan ve beraberindekileri havaalanında Türkiye’nin Doha Büyükelçisi Ahmet Demirok ve Katarlı yetkililer karşıladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan daha sonra Katar Emiri Al Sani’nin kendisi onuruna verdiği akşam yemeğine katılmak üzere Adile Sultan Sarayı’na geçti. Yemeğe Baba Emir Hamed bin Halife Al Sani de katıldı. Görüşmelerde, Türkiye ve Katar arasında her alandaki büyük gelişme kaydeden ikili ilişkiler ve işbirliğinin yanı sıra bölgesel konuların da ele alınacağı öğrenildi.
İkili düzeyde yurt dışına KKTC ve Azerbaycan’ın ardından üçüncü resmi ziyaretini Katar’a düzenleyen Cumhurbaşkanı Erdoğan’a bu ziyaretinde Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, MİT Müsteşarı Hakan Fidan ve eski Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım kendisine eşlik ediyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan yarın Katar Emiri Şeyh Temim bin Hamed Al Sani ile bir araya gelecek.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın