İnegöl Kaymakamlığı, 'Yanan evini izlerken maske cezası yedi' şeklinde çıkan haberleri yalanladı.
Hamidiye Mahallesinde evinin yandığını öğrenince olay yerine gelen Fadıl T.'ye maske ve mesafe kuralına uymadığı için 900 lira para cezası yazılması için tutanak tutulduğu yerel ve ulusal basına yansıdı.
Olay anına ait görüntülerde, uyarılar sonrası polisin şahıstan kimliğini aldığı görülüyor.
Evi yanan Fadıl T.'ye ceza yazılmadığını açıklayan İnegöl Kaymakamlığından yapılan açıklamada, şunlar kaydedildi:
14.11.2020 günü idaremiz Hamidiye Mahallesi Barış Sokak No:4/9 sayılı ikametin yangın konusuyla alakalı olarak basında çıkan İkamet sahibi F.T. nin olay yerinde panik yaşadığı anda maskesiz ve sosyal mesafe kuralına riayet etmemesinden dolayı görevlilerimizce idari işlem uygulandığına ilişkin yerel ve ulusal basında çıkan haberler gerçeği yansıtmamaktadır. Bahse konu ikamet sahibi şahsa herhangi bir idari işlem uygulanmamıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.
İnegöl Kaymakamlığı"

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın