İstanbul’da kiraladıkları lüks cipi Adana’ya getirerek galeriye değerinin altında satmaya çalışan 2 şahıs, işyeri sahibinin dikkati sayesinde yakayı ele verdi.
Edinilen bilgiye göre olay, Seyhan ilçesi Yeşiloba Mahallesi’nde bulunan Oto Galericiler Sitesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, Barış Nihat Temir (22) ve İlker Bulut (30) İstanbul’dan 7 günlüğüne lüks bir cip kiraladı. Cipin GPS’ini söküp İstanbul’da bırakan Temir ve Bulut, aracı Adana’ya getirdi. Şahıslar, burada adına sahte belge düzenledikleri cipi galericiler sitesinde bir işyerine getirerek satmak istedi. Galeri sahibi, yaklaşık değeri 170 bin lira olan cip için 130 bin lira isteyen şahıslardan şüphelendi. Aracı plakasından sorgu yaparak otomobil sahibine ulaşan galerici, “Cipinizi bana 130 bin liraya satmaya çalışan iki kişi var. Siz bu kişilere yetki verdiniz mi?” diye sordu. Uyanık galerici, cip sahibinin olumsuz cevap vermesi üzerine şahıslara fark ettirmeden durumu polise bildirdi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, Temir ve Bulut’u gözaltına aldı. Şüpheliler, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

Buğday tarlalarında yangın! Ekiplerin yoğun çabası sürüyor

İnegöl'de orman yangını! İlk müdahaleyi BUSKİ ekipleri yaptı

Aracın kaputunda görüldü!

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın