Laboratuar sonuçları çıktı
.
Geçtiğimiz haftalarda toplu gıda zehirlenme yaşandığı iddia edilen İskenderciden alınan numunelerin laboratuvar sonuçları çıktı. Geçtiğimiz haftalar da 14 kişi gıda zehirlenmesi nedeniyle hastanelik olmuştu. savcılık tarafından yapılan araştırmalar sırasında söz konusu iskenderciden numune alınarak laboratuvara gönderilmişti. Numuneler üzerinde yapılan incelemeler sonucunda, ürünlerin sağlıklı olduğu bilgisi verildi.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın