MHP İlçe Yönetimi çöken Mer-Pa’da mağdur olan esnaf odaları başkanlarıyla bir araya geldi.
Ziyarette konuşan MHP İlçe Başkanı Müfit Besler, “Yılın son günü Pazar yerinde bir afet oldu. İnegöl’ün verilmiş sadakası varmış. Bir gün sonra olmuş olsaydı, şu anda çok sayıda can kaybından bahsediyor olacaktık. Çok şükür iyi tarafı da bu. Yönetim kurulu olarak ilk ziyaretimizi, mağdur olan esnafların oda başkanlarına yönelik yaptık. Geçmiş olsun diliyorum. Acıları acımızdır. İnegöl’ün yarasını sarmamız gerektiğine inanıyorum. Bizim, Pazar yerinin tümünü kapsayacak bir proje olmasını istiyoruz. Son yerel seçimler de Mer-Pa’yla ilgili projemizin olduğundan bahsetmiştik. Hem alanın büyütülmesi hem de otopark üstüne sosyal tesisler olmasını istedik. Projemizi paylaşacağız. Ortak bir kanaat oluşursa bunu da kamuoyu ile paylaşırız. MHP olarak orada bir ihlal bir gözden kaçırma gibi durum varsa bunun sonuna kadar takipçisi olacağız.” dedi.
Ziyarette konuşan MHP İlçe Başkanı Müfit Besler, “Yılın son günü Pazar yerinde bir afet oldu. İnegöl’ün verilmiş sadakası varmış. Bir gün sonra olmuş olsaydı, şu anda çok sayıda can kaybından bahsediyor olacaktık. Çok şükür iyi tarafı da bu. Yönetim kurulu olarak ilk ziyaretimizi, mağdur olan esnafların oda başkanlarına yönelik yaptık. Geçmiş olsun diliyorum. Acıları acımızdır. İnegöl’ün yarasını sarmamız gerektiğine inanıyorum. Bizim, Pazar yerinin tümünü kapsayacak bir proje olmasını istiyoruz. Son yerel seçimler de Mer-Pa’yla ilgili projemizin olduğundan bahsetmiştik. Hem alanın büyütülmesi hem de otopark üstüne sosyal tesisler olmasını istedik. Projemizi paylaşacağız. Ortak bir kanaat oluşursa bunu da kamuoyu ile paylaşırız. MHP olarak orada bir ihlal bir gözden kaçırma gibi durum varsa bunun sonuna kadar takipçisi olacağız.” dedi.
Terziler Odası Başkanı Selim Malçok ise, “MHP İlçe başkanı ve yönetimine başarılar diliyorum. Önceki akşam Belediye Başkanımız Alinur Aktaş’la birlikte bir toplantı yaptık. Biz burada canımız yandı, birileri daha geçmiş olsun demeden buralara talip olmasınlar. Önce bir geçmiş olsun nezaketinde bulunsunlar. Ondan sonra pazarla alakalı oluşturacakları projeleri, ondan sonra değerlendiririz. Esnaflarımızın bir an önce Pazar yerinde yerini alma çabası var. Pazarın bir an evvel bitmesi lazım. Pazarı büyükşehir belediyesinin yapacağını söylediler. Bunla alakalı esnafın işi beylik hanı işine dönerse vay haline. Eğer esnaflarımız da can kaybı olsaydı daha farklı uygulamalar olurdu. Şu anda kimse ölmediği için sadece laylaylomla geçiştiriliyor.” Dedi.
Sebze ve Meyveciler Odası Başkanı Vehbi Durgut’da, “Olayı biz de yaşadık. Çok sıkıntılar çektik. Uyumadığımız zamanlar oldu. Allah’a şükür can kaybı olmadı. şükrediyoruz. Manisa’da da aynı şekilde Pazar çökmüş. Geçmiş olsun” dedi.
HERKESİ PAZARA DAVET ETTİ
Bakkallar Odası Başkanı Hakan İnkaya, “Çökmeyle alakalı hukuksal süreç devam edecek. Bizler de bunun takipçisiyiz. Esnafımız Perşembe günü yıkılan yerin çevresinde hizmet verecek. Bundan sonraki süreçte İnegöl halkına ve siyasetçilere bir görev düşüyor. Garip olan mahsun olan pazarı canlandırmak gerekiyor. İnegöl vatandaşı olarak pazara ve pazarcıya sahip çıkmamız gerekiyor. Bu bir insanlık vazifesi. Kimi esnafın borcu, harcı var. O esnafın bir şekilde para kazanması lazım. Üçüne beşine bakmadan herkesin pazardan alışveriş yapmasını tavsiye ediyorum. Bu konuda kamuoyu oluşturulursa esnafımız mutlu olur. İnşallah esnafımız para kazanır ve yüzü güler. Hepsinin şu anda suratı asık. Tüm İnegöl halkını pazara davet ediyorum” dedi.

















Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın