Emniyet Genel Müdürlüğü’nün modifiyeli araçlar için yayınladığı genelge, araç sahipleri tarafından protesto edildi.
Şaşmaz Oto Sanayi sitesinde toplanan modifiyeli araç sahipleri, geçtiğimiz günlerde Emniyet Genel Müdürlüğü tarafından modifiyeli araçlar için yayınlanan genelgeyi protesto etti. EGM, İl Emniyet Müdürlüklerine gönderdiği özel genelge ile modifiyeli araçlar için harekete geçti. Yayınlanan genelge ile, modifiyeli araçların trafikten çekilmesi, para cezası kesilmesi ve araçlar ile ilgili sık sık kontrollerin yapılması belirtilmişti. Bu karara tepki göstermek için Şaşmaz Oto Sanayi Sitesinde toplanan yaklaşık 200 kişi modifiyenin bir suç olmadığına dikkat çekti. Grup adına basın açıklaması yapan Murat Özkan, araçları modifiye etmek için takılan bütün parçaların KDV’sinin ödendiği, onaylı olduğu ve bu parçaların satılmasının da yasal olduğunu söyledi. Bu parçaların yasal zeminde gerekli kontroller yapılarak takılmasını istediklerini ifade eden Özkan, modifiye amaçlı araçlara takılan parçaların resmi evraklara işletilmesi konusunda da bir düzenlemenin yapılmasını istedi.
Modifiyeli araç sahibi bir vatandaş ise aracına yaklaşık 10 bin TL’lik modifiye yaptırdığını ancak aracını kullanmak için Ankara’dan Konya’ya gittiğini söyledi.
(İHA)
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın