Mudanya Belediye Başkanı Hayri Türkyılmaz, Cumhurbaşkanlığı kabinesinde alınan yeni kısıtlama kararları üzerine birim müdürleriyle bir araya gelerek, Mudanya genelinde yapılacak çalışmaları değerlendirdi.
Koronavirüs salgınının artmasına paralel olarak ilçe genelindeki tedbirleri artırdıklarını kaydeden Başkan Türkyılmaz, “Bu zor günlerde görevimizin başındayız. Üzerimize düşeni bu güne kadar olduğu gibi bundan sonra da yapacağız. Kısıtlamalar sürecinde vatandaşlarımız Zabıta Müdürlüğümüze bağlı ALO 153 hattımızı arayarak, taleplerini iletebilirler. Sokağa çıkma yasağı bulunan 65 yaş üstü vatandaşlarımızın temel gıda ihtiyaçlarını ilk kısıtlama döneminde olduğu gibi karşılamaya devam edeceğiz. Pandeminin başladığı tarihten bu yana Temizlik İşleri Müdürlüğümüzce devam eden ilaçlama faaliyetleri de hız kesmeden sürecek. Yine, alınan tedbir kararları gereği belediyemiz 10:00-16:00 saatleri arasında hizmet verecek. Vakaların arttığı bu dönemde vatandaşlarımızın da tedbirlere azami şekilde dikkat etmelerini rica ediyorum. Lütfen maske mesafe ve temizlik kurallarına uyalım. Bu zor günleri, dayanışmayla yine birlikte aşacağız” diye konuştu.Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın