Mustafakemalpaşa Muhtarlar Derneği, ilçede kurulu bütün muhtarları iftarda kimi araya getirdi.
Mustafakemalapaşa Belediye Binası'nda düzenlenen yemeğe, Mustafakemalpaşa Muhtarlar Derneği Başkanı Nedim Serbestol, Belediye Anapara Yardımcısı Ayhan Dadak, ve semt muhtarları dernek etti. Muhtarların ilçe yönetimi beraber karşılaştırmalı düşünce alışverişi yaptığı toplantıda dokunaklı Nedim Serbestol, "İftar yemeklerimizi artık halk tipi amma durum aldı. Her yıl katılımın artması bizleri onurlandırıyor. Bu yemeklerle hep birden, Mustafakemalpaşa'nın gemi aşçısı örten hareket yöneticileriyle fikir teatisi çalışma şansı buluyoruz. Bu etkinlikler Mustafakemalpaşa amacıyla pozitif gelişmelerdir. Katılanlara ve ilçemiz için duygululuk sahibi olanlar ebedi teşekürlerimi sunuyorum" için konuştu.