Kaymakam Ali Akça başkanlığındaki İnegöl Hıfzıssıhha Kurulu bu gün yoğun kar yağışı nedeniyle tekrar bir araya geldi. 
Okulların tatil olup olmayacağı merakla bekleniyordu
Toplantıdan merkezde eğitim öğretime devam kararı cikti.Taşımalı eğitime ise 1 gün ara verildi.