Bursa İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Orhangazi’ye de ulaştırılan Covid aşıları Orhangazi Devlet Hastanesi’nde Başhekim Uzm. Dr. Ferit Alaybeyoğlu, hastane yöneticileri ve tüm sağlık personeline vurulmaya başlandı.
Dün Orhangazi’ye ulaşan aşılar bu sabah itibarı ile sağlık personeline uygulanmaya başladı. Çin’den Türkiye’ye getirilen CoronaVac aşısı Orhangazi Devlet Hastanesinde sabah saatlerinden itibaren Başhekim Uzm.Dr.Ferit Alaybeyoğlu, Hastane müdürleri, Başhekim yardımcısı ve diğer sağlık personeline uygulanmaya başlandı. Çin’den Türkiye’ye getirilen CoronaVac aşısı Orhangazi’de ilk olarak Hastane başhekimi Ferit Alaybeyoğlu’na uygulandı. Başhekim Alaybeyoğlu, "Bakanlığa ait MHRS sisteminde vatandaşlar girip randevu alabilecek. Riskli gruplar öncelikli olacak. Randevu alındıktan sonra karekod bilgileri çıkacak. Bu karekod ile aşılama uygulamasını yaptırabilecek. Karekod okutulduktan sonra sağlık personelimiz tarafından aşılama yapılacak dedi. Tüm işlemlerin MHRS sistemi üzerinden yapıldığına dikkat çeken Ferit Alaybeyoğlu, ilk etapta en riskli grup olan sağlık personeline aşı uygulamasının yapıldığına da işaret ederek, bakanlığımız bundan sonraki süreci belirledikten sonra aşılamalarımızı devam ettireceğiz" dedi.Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.
Reklam Alanı
YouTube Videolarımız

YKS’ye Dakikalar Kala Büyük Panik! İnegöl’de Polis Öğrenciyi Sınava Yetiştirdi

İnegöl-Domaniç yolunda görsel şölen

İnegöl’de Korkutan Kaza! Virajı Alamayan Otomobil Takla Attı

İnegöl’de Milli Maç Heyecanı Sabahın İlk Saatlerinde Başladı

5 Yıllık Boşanma Davası Bitti, Davul Zurnayla Kutladı

Kamera kaydı olmasa kimsenin inanmayacağı o görüntü

Oylat Mağarası'nda Eğlence Dolu Dakikalar Kamerada

İSKO’da Voleybol Heyecanı Sona Erdi! Şampiyon Belli Oldu

Seyir halindeki araç alev topuna döndü!

Doğacak bebek için götürülen kıyafetler büyük tepki topladı!

Piyasa analizi ve gençlere tavsiyeler



Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın